文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Feb 2023

如果大家有留意國際新聞,應該會留意到美、中雙方近日先後於領空中發現不明飛行物 (UFO),其中美國軍方更多次出動戰鬥機將UFO擊落,並證實其中一個UFO係來自中國嘅間諜氣球。問題係其他嗰啲係咩呢?美國軍方發言人就對傳媒表示:「不排除來自外星。」

2月4日發現並擊落,確認來自中國嘅氣球

美國近日接連於領空發現UFO,先係2月4日美國軍方於加州海岸擊落一個「間諜氣球」,及後美、中雙方都證實個波係來自中國 (但中國話係科研氣球);隨後又於2月10、11及12日發現並擊落三個UFO。據美國傳媒引述軍方知情人士指出,後三個UFO不論大小、形狀、飛行高度都各不相同,其中2月10日於阿拉斯卡發現嘅UFO「有架小型汽車咁大」,而2月11日從阿拉斯加飄入加拿大西北部嘅就「細好多,而且係圓柱體」。而2月11日於多倫多附近擊落嗰個就係「八角型結構再有啲繩,但冇明顯嘅載重」

圖片:電影《Independence Day》

而後三個就係問題所在,因為據美國空軍將軍Glen VanHerck日前對傳媒表示,軍方到目前為止都唔知嗰幾個UFO實際上係咩黎,亦唔知佢哋係點樣浮喺半空。佢仲特別提到,「我哋會叫佢哋做『物體』而唔係『氣球』係有原因嘅。」同時佢亦拒絕排除呢幾個UFO係來自地球以外,表示一切都要等情報部門分析過之後先有結論。

資料來源:Sky News