圖:互聯網
POSTED ON 16 Mar 2023

過去三年有多,大家都被疫情大大影響,每個人對個人及身邊人的健康更加關注。而如今疫情過去,口罩令取消,大家逐步回歸正常,健康還是否你所關注的東西呢?

作為香港的打工仔,長期生活忙碌就梗架啦,部份打工仔坐足全日做野,令身體出現不同痛症。另外,長期痛症人士,例如肌肉痛、肩頸痛及運動創傷人士來說,種種嘅痛楚都會對佢哋造成困擾。

根據世界衛生組織統計,每5個成人當中,就有一個患有長期痛症。而造成長期痛症的原因有很多,無論係受傷、手術或肌肉關節勞損、退化及炎症,都可以引發痛症。痛症亦可分為「慢性痛症」及「創傷性痛症」,有關節痛、腰痛、坐骨神經痛,甚至運動創傷的人士,持續痛楚超過三個月,就能稱為「長期痛症」。而PESONLA 嘅LLLT Pro舒痛儀,就可以幫您紓緩以上嘅問題!

「LLLT」意指「低能量激光」、「冷激光」,係以非入侵性光療形式,促進身體癒合,紓解疼痛及炎症。過程會利用特定波長嘅紅光及近紅外線進入表皮以下組織細胞新陳代謝、刺激細胞增生等。在650nm激光嘅功效上,它能夠穿透人體皮膚、脂肪、肌肉及血管壁等組織,加速皮膚表面組織癒合。而808nm近紅外線,則可穿透皮下更深入組織,達到消炎止痛作用。「LLLT」除左能夠減少發炎、促進傷口癒合及減輕痛楚,亦有效改善血液循環,達致美容護膚功效。紅光「LLLT」對皮膚狀況改善有明顯作用,能特別針對皮膚細胞產生膠原蛋白,增強細胞能量讓肌膚回復彈性!

所以,有痛症嘅你不妨試一試,話唔定跟左你好耐嘅痛症隨時輕鬆消失,到時記得唔使黎多謝我。

身體內部嘅需要當然重要,但對於防護外來嘅入侵亦都同樣重要,作為駕車人士嘅你,時常保持車廂清潔係重要一環,若然對細菌視而不理,咁就有機會危害自己及乘客嘅健康。

有調查結果發現,私家車內嘅細菌量係廁所嘅10倍,而研究隨機抽樣2500部私家車進行調查,發現汽車軚盤上平均每平方厘米就有800種細菌,共享汽車嘅情況就更加嚴重! 車廂常見嘅葡萄球菌能透過多種途徑入侵人體,引起皮膚或器官感染。不過,究竟點解車廂會成為細菌溫床? 答案係因為汽車經常處於密閉狀態,車內溫度及濕度都會較外界高,加上車外日照及氣溫,會較容易令車廂成為細菌溫床。而在車上進食時,食物碎屑都會引致細菌滋生。

GIOKALife 手提吸塵機,可作為家用或車用便攜式吸塵機,具有最新二合一吸吹功能,適合你處於不同環境中使用。便攜式吸塵機具備兩種吸力模式供用家按需要使用,包括一級吸力8000pa及二級吸力15000pa。規格上以58mm直徑細小機身呈現,咁你就可以輕鬆收納使用,而機身重量只有538g,十分輕巧方便在車內使用。另外,吸塵機內置4組2000mAh動力電池,超長使用時間,充滿電可使用長達40分鐘(一級)或15分鐘(二級),續航力高。仲有仲有,呢部手提吸塵機設有不銹鋼濾網加環保可水洗濾芯。