文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Mar 2023

相信大家都有試過,女朋友或者老婆話去剪頭髮,但剪完之後你根本就睇唔出佢個頭有變過。的確,對大部份男人黎講,除非個女仔係由長頭髮變短頭髮,否則我哋根本就分唔出。而今日要介紹呢位「佐々木萌香」,就係由出道初期嘅長頭髮,改成依家一頭清爽短髮,唔知大家又覺得邊個髮型襯佢多啲呢?

佐々木萌香年輕時就讀空姐學校,但當時佢會兼職去做Show Girl,眼見唔少同事後來轉職賽車女郎,亦令佢對呢行開始有興趣。所以即使後來成為ANA嘅地勤空姐,但當佢於原宿街頭遇上星探後,就二話不說加入並成賽車女郎。後來再於2019年參加《FLASH》舉辦嘅「Miss FLASH」出道成為寫真女星,至今已經推出7隻寫真DVD。

我哋早於兩年前就曾經介紹過「佐々木萌香」,當時寫真出道無耐嘅佢,都仲係一頭少女味十足嘅「黑直長」髮。不過兩年後嘅今日,佢就已經改成充滿成熟女人味道嘅短髮。但你又唔好以為佢真係一名「熟女」喎,因為1997年出世嘅佢,目前其實只係25歲架咋!大家又鍾意佢邊個髮型多啲呢?

IG:moeka_sasaki