文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Feb 2023

自從社交媒體興起,唔少女仔都發現可以靠Post靚相又或性感相獲得人氣,而有人氣自然就搵到錢,到依家甚至成為唔少人嘅全職工作。而今晚要介紹呢位「鈴木Mob.」,就可能係當中最特別嘅一位,因為佢係一個「出賣Pat Pat做廣告版」嘅「清純派偶像兼YouTuber」!好亂呢?等我慢慢解釋你聽啦。

「鈴木Mob.」係一名日本新型偶像,佢除咗有出歌之外,亦有經營YouTube,近日更首次為《週刊Playboy》拍攝性感寫真。不過要數到佢最出名嘅,就係近年開始嘅「Pat Pat廣告版」計劃。據佢於訪問中回憶,大約兩年前,佢身穿一條牛仔短褲於沙灘上表演,而台下一名觀眾就將佢熱舞嘅片後放咗上網,結果大家就唔係討論佢嘅歌舞,而係話佢個Pat Pat若隱若現咁好搶眼。自此佢就發現,原來自己個Pat Pat可以作為演藝界嘅武器。

隨後佢就同公司商量,發展出「Pat Pat廣告版」計劃,簡單黎講就係每個月畀10萬Yen,你就可以要求佢將你公司個Logo印上個Pat Pat到,「鈴木Mob.」唔單止會於Twitter發文,甚至出去表演時個Pat Pat都會有你個Logo,咁啲Fans去影佢個Pat Pat時,你間公司就會有曝光。

夠哂奇特呢?「鈴木Mob.」於訪問時提到,佢想做一個自由自在嘅人,所以即使佢嘅打扮頗為獨特,佢都稱自己為「清純派偶像」。同時佢亦知道唔可以靠Pat Pat過世,甚至坦言會對自己個Pat Pat產生競爭意識,希望大家係黎睇佢表演而唔係睇佢Pat Pat——對睇緊呢篇文嘅大家黎講,睇黎佢個Pat Pat就先贏一仗啦。

IG:wachacha_mob