文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Aug 2016
哈薩克排球美少女莎賓娜大家應該都仲記得,當時佢憑住甜美嘅笑容再加白滑長腿,迷到包括你同我在內嘅一班麻甩佬,於是大家就開始諗:「呀頂我唔識講哈薩克文喎!點溝佢…I mean點溝通呀。」其實唔使咁擔心嘅,識個溝通到嘅莎賓娜咪得囉!


來自台灣嘅「洗菜Jumi」有「台灣莎賓娜」之稱,最主要嘅原因就係因為生得似。雖然洗菜就冇莎賓娜嘅六尺身高兼到我心口嘅奪命長腿,不過一樣有黑長直加可愛樣,依然係非常J-able。而且雖然身材唔高,但勝在比例夠好,睇落一樣有長腿架!咁反正大家都唔係高,呢啲「小隻馬」就更加適合大家啦係咪?


除咗可愛外表之外,洗菜仲係一位非常有才華嘅女仔。首先睇佢個專頁自稱做「籃球女孩」,你就知佢係有打開籃球——而且唔係拍下波,喺個球場到跑兩下嗰啲。睇返佢啲片,打得有板有眼之餘,啲三分仲射得幾準。上年Kobe訪台佢都有份落場添!



另外嘅才華就係唱歌啦!佢對手唔止識打籃球,仲彈得一手好結他,久唔久就自彈自唱放上網,把聲仲鬼咁甜添!簡單啲講就係,呀我又戀愛啦!

[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rZcSeyWPalQ[/Youtube]

[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HML1sQpbnv0[/Youtube]


洗菜 - 籃球女孩 on facebook

jumi0118 on instagram