文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 27 Oct 2016
上年LadyM登陸香港,店中名物Mille-Crepes Cake千層蛋糕,全城名媛港女爭食,即使要排長隊都要食。美食界連帶興起一陣千層蛋糕的風潮,差D連你落麵包鋪都有得賣。去到台灣,雖然LadyM在4月尾曾經在台北晶華酒店開過快閃POP-UP,不過食到嘅人真係小貓幾隻。近排台灣就有甜品店主打千層蛋糕,但店中另一名物大理石蛋糕意外成為焦點,搶眼過主角。



大理石乳酪蛋糕 NT200

台灣Blogger男子的日常生活在國父紀念館附近找到新開的Sugar Miss,店面同樣走高貴路線,雲石和白色調成為裝飾主題。店中主打嘅大理石蛋糕,上層大理石紋層是乳酪凍製成,略帶芝士香,後有乳酪檸檬酸勁。下層是軟芝士蛋糕,則以北海道高梨忌廉芝士和台灣全佑牧場動福蛋製成,濃郁不膩口,現在仍在試業期間,去開可以試下!










原味生乳千層蛋糕 NT180

老實講,呢款千層蛋糕重點在於皮夠薄,cream唔膩,你以為好易整?整得好食嚟嘅,其實唔多。呢款千層蛋糕用日本昭和麵粉,再混合歐牧忌廉、四葉鮮忌廉和馬達加斯加香草莢製成吉士醬,整體吃起來多了點乳香味,口感順口,甜度也剛剛好,表現也相當不錯。

蜂蜜生乳捲 NT135元/片



Sugar Miss

地址:台北市光復南路290巷4號1樓

營業時間:12:00-2030(周二公休)

電話:+886 02-27715320

FB:Sugar Miss


Source: FB@男子的日常生活