文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Dec 2016
每年秋冬,維多利亞的秘密都會舉行超大型嘅Fashion Show,而2016年嘅亦已經喺琴晚成功舉行,不過一般大眾要睇呢就要等到下個星期一(12月5日)。咁作為一個麻甩佬,本身就冇理由睇女裝嘅,但每年VS騷嘅重點都唔係啲衫,而係啲「天使」、啲翼、啲表演嘅,所以都幾啱我哋睇。咁喺正式播放之前,我哋就睇住相先啦!

JOSEPHINE SKRIVER

SUI HE

ELSA HOSK

MAGGIE LANE

GEORGIA FOWLER

MING XI

DEVON WINDSOR

JASMINE TOOKES

IRINA SHAYK

GIGI HADID

TAYLOR HILL

LILY DONALDSON

ADRIANA LIMA

LUMA GROTHE

KENDALL JENNER


今年嘅天使陣容同往年分別唔算好大,除咗舊面孔例如Adrina Lima、Alessandra Ambrosio、Lili Aldridge之外,近幾年簽約嘅Jasimne Tookes、Taylor Hill、Elsa Hosk、Martha Hunt等都在陣中,不過「老將」Candice Swanepoel就缺陣。另一個亮點就係表演嘉賓,今年除咗有Lady Gaga首次上台,仲有The Weekend 連續兩年擔任嘉賓。不過我個人最期待嘅就係事隔四年Bruno Mars再次上台!我要聽《24K Magic》呀!


另外如果你覺得Fashion冇咩好睇你又睇唔明,我就建議你去咁多位「天使」嘅Angel嘅IG上面睇下啲花絮——因為同香港嘅女模特兒一樣,佢哋喺自己個IG都係有美貌同性感加成,某程度上仲好睇過喺台上面架!

victoriassecret on Instagram

Kendalljenner on Instagram

josephineskriver on Instagram

mingxi11 on Instagram

fingermonkey on Instagram