文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 27 Sep 2016

唔少巴打都自認窮L,咁如果畀你變得好有錢,你又會想做咩?買棟豪宅買架靚車就梗架啦!不過~女人都非常重要,成日話窮L媾唔到女,有錢之後你仲唔媾死女?到時媾十打返嚟再慢慢揀都得啦可?不過~呢一切都係假設嚟啫,俗語有云︰「有錢就是任性」,現實中真正嘅有錢人係好任性架,如果佢咁啱係動漫宅,相信就更加任性!錢係拎嚟媾女架咩?!緊係唔係啦!係用嚟買動漫公仔架嘛!


最近日本Twitter就有篇「加藤惠等身大模型開箱文」,個公仔貴就不在話下,仲要用抽選方式抽中先可以擁有,名額得20個,得到佢嘅人真係一位被幸運女神眷顧嘅有錢人!



而呢位Twitter account名叫「幼月」嘅人兄,就Post咗「加藤惠等身大模型開箱文」威畀大家睇,之不過,當巴打們睇篇文時,似乎重點已經唔係放喺個公仔身上,而係放喺「幼月」兄台幾咁有錢。


單睇個客廳已經覺得不得了,但望真啲,其實佢間屋仲有其他手辦公仔,扮到成間博物館咁!


特登搵間房放公仔,仲要空咗咁多位,冇返咁上下彈藥都做唔出啦!


有錢人嘅書櫃原來唔係放致富理財嘅書,係放巨乳mouse墊……


成個展區咁,屋嚟架你估真係博物館咩?!夠喇你!


淨係睇間屋已經覺得好過份?更過份嘅都仲有!網民搵到「幼月」嘅Twitter曾經帶過lovedoll去遊車河同食飯……




你知唔知呢個世界好多窮L架?!好心你咁有錢就爭氣啲媾條女唔好玩公仔啦!我指性愛公仔呀!

https://twitter.com/akaiyoutsuki