文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 24 Aug 2016

尋日有讀者向Mean娜表示,好掛住我以前寫嘅Lunch前變態Post,其實我都仲有Keep住寫重口味文章,只不過調咗去夜晚出啫~但見你咁想食飯前睇咁有勇氣,今日一於Lunch前幫你哋加下料啦!


話說每套受歡迎嘅作品必定會遭到被惡搞嘅命運,經典漫畫《叮噹》(係呀,即係《多啦A夢》呀,不過MenClub巴打都鍾意叫《叮噹》多啲,包括我)都難逃一改,除咗h漫、18歲的野比大雄等二次創作外,Mean娜仲喺網上搵到一個名為《如果大雄是個變態》嘅同人四格漫畫,重口味程度絕對唔會輸畀前兩個作品!


日本網友びっぱーなおれ就喺網上Post咗一組惡搞同人漫畫,講述如果大雄變成一個變態,佢會點用啲道具呢?


放大燈



放大燈2


見到大雄用放大燈照大自己乳暈,叮噹表示︰「呢條仔好乸恐怖……」

隨意門



拎兩個隨意門出嚟就係想嘗試自隊??-口-

空氣槍



經過變態大雄手就變咗肛門炮……orz

階級胸章



出現了!!凌辱SM!!!

游泳粉(搽上身後,身邊嘅物質都會變成水一樣)



路人:發現新品種蘑菇??

百寶袋



將條J伸去畀叮噹睇啦!!

聲音凝固劑



條友仔幾鍾意玩菊花!!!

http://blog.livedoor.jp/news23vip/archives/4899798.html